Індивідуальна професійно-освітня траєкторія фахівця, як інструмент забезпечення його конкурентоспроможності на ринку праці.
Ключові слова:
конкурентоспроможність, освіта, траєкторія, професія, професійна орієнтація, умови оптимізації, ринок праціАнотація
У статті розглянуто особливості побудови особистих професійно-освітніх траєкторій української молоді. Надано визначення сутності категорії професійно- освітня траєкторія, представлено її основні етапи та умови побудови. Побудовано сучасну (базову) та оптимальну професійно-освітню траєкторію. Сформульовано чинники оптимізації професійно-освітніх траєкторій молоді, а також визначено значущість їх впливу на розвиток національної економіки, підприємств та окремих індивідів.Посилання
Лісогор Л. С. Освітні чинники забезпечення інноваційного людського розвитку / Л.С. Лісогор // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. − червень 2008 р. − №3(30). − С. 421-424.
Маршавін Ю. Профорієнтація незайнятого населення та молоді як чинник досягнення професійної відповідності попиту і пропозиції на ринку праці / Ю. Маршавін // Україна: аспекти праці. – 2010. - № 2. – С. 20-24.
Васютина Н. Ю. Компетентности и компетентностный подход в современном образовании / Васютина Н.Ю. // Фестиваль педагогических идей «Открытый урок» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://festival.1september.ru/articles/581708/.
Шаульська Л. В. Регулювання професійно-освітніх траєкторій молоді в контексті соціальної відповідальності держави / Л. В. Шаульська, Н. С. Якимова // Менеджер. – 2013.– № 3 (65). – С. 195–203.