Вплив креативності мислення на розвиток інноваційного підприємництва
DOI:
https://doi.org/10.31558/2307-2318.2024.1.15Ключові слова:
інновації, креативність, інноваційне підприємництво, креативне мислення, підприємництво, конкурентоспроможність, стартапАнотація
У статті автори досліджують вплив креативності на розвиток інноваційного підприємництва у сучасних умовах. У статті визначено значення креативності як фактору, що сприяє появі нововведень, розв'язанню складних проблем, особистісному розвитку та впливу на суспільство. Автори аналізують роль креативності у стартап-екосистемі, вказуючи на необхідність цієї властивості для успіху підприємництва. Запропоновано пропозиції для подальшого розвитку інноваційного підприємництва, що можуть сприяти підприємствам у підвищенні їх конкурентоспроможності та адаптації до сучасного бізнес-середовища.
Посилання
Гавриш О. М., Пильнова В. П., Пісковець О. В. Інноваційне підприємництво: сутність, значення та проблеми в сучасних умовах функціонування URL: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2020.12.109 (Дата звернення 30.10.23)
Грабовська І. Сучасні аспекти розвитку інноваційного підприємництва на засадах креативності URL:https://elar.khmnu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/fcda7243-0016-47ef-9265-781a7be2915d/content (Дата звернення 01.11.23)
Рудь Н. Креативність в управлінні інноваційною діяльністю підприємства URL: https://doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2022-2-9 (Дата звернення 29.10.23)
Ямненко Г. Креативність як умова підвищення конкурентоспроможності підприємства URL: https://doi.org/10.22178/pos.67-5 (Дата звернення 30.10.23)