Socio-ecological vector of development of activity of a modern successful enterprise.

Authors

  • V. Semenikhina Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2019.4.18

Keywords:

enterprise, activity development vector, social responsibility, environmental safety, effective employer brand

Abstract

The necessity of transforming the development strategy of a modern enterprise in the direction of its focus on two main components – the continuous development and creation of favorable conditions for human activities and the environmental safety of the technological cycle of the enterprise’s functioning, is substantiated. It is proved that only compliance with the  requirements of social responsibility will allow the company to achieve signs of economic success and to form an effective employer brand. The components of the value orientation of the development strategy of the five most effective employers in the world according to The world's best employers 2019 are analyzed. The basic principles of the activities of the world's leading employers in the direction of socio-environmental support are formulated: balanced use of all factors of production; economical attitude to the environment; professional development of staff throughout life and orientation to talents; social dialogue and social responsibility.

Author Biography

V. Semenikhina, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського

старший викладач

References

Садеков А.А. Механизмы эколого-экономического управления предприятием: монография. Донецк: ДонГУЭТ им. Туган-Барановского, 2002. 311 с.

Дерій В.А. Облік, аудит і аналіз екологічної діяльності підприємств: поняття, стан та напрямки розвитку. Економічний аналіз. 2015. Т. 19. №2. С. 193-200.

Грицишен Д.О. Теоретико-методологічна конструкція еколого-економічного аналізу господарської діяльності промислових підприємств. Вісник ЖДТУ. 2015. №3 (73). С. 134- 143.

Латишева О.В. Етапи управління екологічною складовою потенціалу сталого розвитку машинобудівних підприємств. Економічний вісник Донбасу. 2016. №3 (45). С. 218-224.

Скляр Л.Б. Діагностика як складова екологічного управління підприємством. Інноваційна економіка. 2014. №4 (53). С. 318-323.

Фещенко О.Л., Камнева Н.В. Теоретичні засади визначення поняття екологоекономічної безпеки підприємства. Університетські наукові записки. 2017. №61. С. 223- 231.

Прокопенко О.В., Школа В.Ю. Управління еколого-економічною безпекою підприємства на засадах екомаркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 4. С.337-346.

Швиданенко Г.О., Криворучкіна О.В., Матукова Д.Г. Розвиток підприємства на еколого-економічних засадах: монографія. Київ: КНЕУ, 2017. 184 с.

Лібанова Е.М. Надмірна соціально неприйнятна нерівність: головний виклик для українського суспільства. Вісник Національної академії наук України. 2017. №5. С. 22- 25.

Колот А.М. Корпоративна соціальна відповідальність: еволюція та розвиток теоретичних поглядів. Економічна теорія. 2013. №4. С. 5-26.

Грішнова О.А., Магдич І.П. Економічна доцільність та пріоритетні напрями активізації соціальних інвестицій підприємств. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2016. Вип. 5. С. 13-18.

Новікова О.Ф., Дейч М.Є., Панькова В.О. Діагностика стану та перспектив розвитку соціальної відповідальності в Україні (експертні оцінки): монографія. Донецьк, 2013. 295с.

Комарницький І.Ф., Галушка 3.І. Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент управління сучасним підприємством. Економічні науки. 2010. Вип. 6. С. 63-73.

Захарова О.В. Привабливий бренд роботодавця: умови створення та інструменти оцінки. Україна: аспекти праці. 2015. №4. С. 18-23.

Захарова О.В. Діагностика внутрішньої складової привабливості бренда роботодавця. Соціально-трудові відносини: теорія та практика. Зб. наук. праць. Київ: ДВНЗ «Київський національний економічний ун-т ім. В. Гетьмана». 2015. №2 (10). С. 62- 70.

The world's best employers 2019 list. URL: https://www.forbes.com/lists/worlds-bestemployers/#6e1435be1e0c.

Innovation in 2019. The Most Innovative Companies 2019. URL: https://www.bcg.com/publications/2019/most-innovative-companies-innovation.aspx.

Alphabet. URL: https://abc.xyz/.

Alphabet Inc. Quarterly report. FORM 10-Q. For the Quarterly Period Ended March 31, 2019. URL: https://abc.xyz/investor/static/pdf/20190429_alphabet_10Q.pdf?cache=7afe0eb.

Microsoft. URL: https://www.microsoft.com/.

Red Hat. URL: https://www.redhat.com/.

Apple. URL: https://www.apple.com/.

SAP. URL: https://www.sap.com/.

Issue

Section

Articles