Електронна комерція в контексті розвитку міжнародного рекламного менеджменту

Автор(и)

  • В.В. Лимар Донецький національний університет імені Василя Стуса

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2021.2.3

Ключові слова:

електронна комерція; Інтернет-магазин; електронні платіжні системи; потенційні покупці; контент; глобальна економіка

Анотація

У статті ґрунтовно проаналізовано наукові підходи до розуміння концепту електронної комерції, проведено аналіз тенденцій розвитку світового ринку електронної комерції та надано практичні поради щодо розвитку власного бізнесу в даній сфері. Резюмовано основні риси електронної комерції, зокрема це: використання електронних платіжних систем у якості аналогу реальних грошових коштів; здійснення угод завдяки використанню сучасних інформаційних технологій; однотипність операцій та можливість вимірів та проведення аудиту провайдером або третьою організацією; права власності та активи зберігаються як у традиційній, так і електронній формах. Структуровано бар’єри для розвитку електронної комерції в Україні: обмежений доступ до мережі Інтернет, особливо жителів сільської місцевості; перенасиченість Інтернет-магазинів зайвою інформацією, що провокує втрату потенційних покупців; недостатньо високий рівень освіченості фахівців, які працюють в мережі Інтернет (зокрема відсутність спеціальних знань, необхідних саме для даної галузі). Розраховано прогноз динаміки світового ринку електронної комерції до 2030 року, який демонструє стійку тенденцію зростання. Представлено практичні поради щодо ведення бізнесу у галузі електронної комерції.

Біографія автора

В.В. Лимар , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д.е.н., доцент

Посилання

Козье Д. Электронная коммерция. М.: Русская редакция, 1999. 288 с.

Место электронной коммерции в подготовке выпускников вуза по специальности “Комерческая деятельность”. URL: https://www.elibrary.ru/item.asp?id=24660908.

Кобелев О.А. Электронная коммерция: учеб. Пособие. Под ред. проф. С.В. Пирогова. 2-е изд., перераб. и доп. М., 2003.

Тимакова А.А., Плюснина Л.К. Использование E-commerce в рамках развития бренда. URL: https://www.elibrary.ru/item.asp?id=44418955.

Электронная коммерция: Учебное пособие. Под ред. С.В. Пирогова – 2-е изд., перераб. и доп. 2010. 684 с.

Калужский М.Л. Электронная коммерция: маркетинговые сети и инфраструктура рынка. Москва: Экономика, 2014. 328с.

Ковалев С., Ковалев В. Секреты успешных предприятий: бизнес-процессы и организационная структура. М.: БИТЕК, 2012. 498 с.

Быстрова Н.В., Хижная А.В., Мазунова А.А., Парадеева И.Н. Имидж организации как фактор повышения ее конкурентоспособности. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований. 2017. № 8-2. С. 321-324.

Электронная коммерция: что это такое, виды, примеры, использование в бизнесе. URL: https://www.cleverence.ru/articles/elektronnaya-kommertsiya/elektronnaya-kommertsiya-chto-eto-takoe-vidy-primery-ispolzovanie-v-biznese/.

Global E-Commerce Industry 2021-2024. URL: https://www.reportlinker.com/report-summary/E-Commerce/160142/Global-E-Commerce-Industry.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-09

Номер

Розділ

Статті