Маркетинг і ефективність суспільного відтворення в ретроспективі економічного розвитку.

Автор(и)

  • A. Taranych Донецький національний університет

Ключові слова:

суспільне відтворення, маркетинг, сталий розвиток, стратегія інноваційного розвитку, економічні цикли, наукові концепції маркетингу, конкуренція, міжнародна конкурентоспроможність, інформаційна економіка

Анотація

Проведено порівняльне дослідження еволюції теорій суспільного відтворення та маркетингу в ретроспективі розвитку світового господарства. Розглянуто особливості впливу різновидів маркетингу на етапи процесу суспільного відтворення. Визначено вплив маркетингового управління на процеси суспільного відтворення, що сприяють вищому рівню суспільного споживання за рахунок зростання ефективності кожного з етапів відтворювального процесу, яке відбувається шляхом поєднання стадії виробництва як первинного носія новаторських ідей і підприємницьких здібностей до реалізації продукції кінцевим споживачам (розподіл, обмін і споживання продукції). Досліджено вплив системи ринкових відносин на генезис маркетингу, за рахунок яких відбувалось розширення інструментів і видів маркетингу як адаптація до вимог ринку, який постійно змінюється. Маркетингова політика окремих підприємств пов’язує процес суспільного відтворення кожної країни із глобальним поділом праці світового господарства. Надано сутнісного трактування маркетингу як філософії підприємницької й адміністративної діяльності, спрямованої на підвищення ефективності процесу суспільного відтворення за рахунок взаємоврахування інтересів всіх контрагентів економічної системи.

Біографія автора

A. Taranych, Донецький національний університет

канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу

Посилання

Стратегія міжнародної економічної діяльності кластерних утворень в інформаційній економіці: монографія /С.І. Гриценко, А.В. Таранич. — Донецьк: ДонНУ, 2010. — 227 с.

Лукинов И. И. Воспроизводство и цены. — М.: Экономика, 1977. — 432 с.

Стратегія соціально-економічного розвитку України: Наук. доповідь/ І. Лукінов, О. Алимов, Л. Безчасний, В. Геєць, М. Герасимчук, О. Онищенко [та ін.] / Наук. керівник І. Лукінов. — Київ, 1994. — 232 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті