Формування механізму HR-бренду Дніпропетровського регіону: поточний стан та розвиток.
Ключові слова:
HR-бренд, персонал-технологія, територіальний маркетинг, бренд регіонуАнотація
У статті проаналізовано необхідність формування HR-бренду роботодавця, шляхом формування HR-бренду регіону, на прикладі Дніпропетровського регіону. Досліджено сучасні цілі HR-брендингу українських компаній та обґрунтовано, що основною складовою формування територіального маркетингу є побудова стійкого HR- бренду того чи іншого регіону (території, суб’єкта господарювання тощо), тобто саме людська складова відіграє вирішальну роль у його кінцевій позиції. Стаття демонструє, що «споживачами» бренду регіону переважно є внутрішнє співтовариство (люди, які постійно проживають в регіоні, підприємства, які здійснюють в ньому свою діяльність, місцеве самоврядування), яким набагато складніше управляти через різнорідність структури. Отже, грамотно проведений HR-брендинг, підвищуючи загальний репутаційний капітал компанії, здатний збільшити вартість бізнесу, якісно змінити кадровий потенціал компанії, і зрештою, вплинути на її фінансові показники. Зроблено висновок, що на етапі економічного спаду країни і необхідності залучень інвестицій, ключову роль відіграють конкурентні переваги регіону. Саме тому виникає необхідність у створенні стійких HR-брендів регіонів, основними цілями яких є залучення кваліфікованих фахівців та ключових спеціалістів, мотивація працівників для досягнення високих результатів, збільшення загального репутаційного капіталу регіону та покращення іміджу регіону в очах цільової аудиторії та привабливість для інвесторів.Посилання
Гетьман О.О., Кацемба А.O., Мамичева А.С. Інноваційній підхід до формування hr-бренду території – Доступ до ресурсу: http://sophus.at.ua/publ/2015_06_4_5_kam_podils/sekcija_section_3_2015_06_4_5/innovacij nij_pidkhid_do_formuvannja_hr_brendu_teritoriji/99-1-0-1416.
Минчингтон Б. HR-бренд. Как стать лидером. Строим компанию мечты/ Б. Минчингтон. – Юнайтед Пресс, 2011. – 260 с.
Мансуров Р.Е. HR-брендинг. Как повысить эффективность персонала. —БХВ- Петербург, СПб.: 2011г.
Визгалов Д. В., Брендинг города.- М.: «Институт экономики города», 2011.
Бруковская, О. HR-бренд. 5 шагов к успеху вашей компании / О. Бруковская, Н. Осовицкая. – СПб. : Питер, 2011. – 272 с.
Купцова Е. Создание адекватного HR-бренда требует немалых затрат / Е. Купцова // Управление персоналом. –2010. – №6. – С. 52-57.
HR-брендинг в украинских компаниях: цели и результаты [Электронный ресурс]. — Доступ к ресурсу: http://biz.liga.net/karera/all/novosti/2037412-hr-brending-vukrainskikh-kompaniyakh-tseli-i-rezul-taty.htm
Гетьман О.О. Розвиток сучасних маркетингових персонал-технологій в діяльності вітчизняних підприємств / О.О. Гетьман, А.І. Цибулько // Вісник Запорізького національного університету: Економічні науки. — Запоріжжя: Запорізький національний університет, ЗНУ, 2014. — № 2 (22). — С.5—15.
Практические рекомендации по работе с репутацией бренда работодателя в Интернете [Електронний ресурс].– Доступ до ресурсу: http://rabota.ua/Info/Jobsearcher/post/2012/08/16/rabota_s_reputatsiej_brenda_rabotodatela_v _internete.aspx
HR-бренд: как исправить недостатки? [Электронный ресурс].–Доступ к ресурсу http://planetahr.ru/publication/3121/24/97