Міжфірмова інтеграція як ключовий фактор виникнення глобальних розподільчих мереж.

Автор(и)

  • V. Grigorova D. A. Tsenov Academy of Economics, Svishtov, Bulgaria

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2018.2.4

Ключові слова:

розподіл, розподільні мережі, інтеграція, глобальні розподільні мережі

Анотація

Виклики сучасного економічного середовища стимулюють виникнення і розвиток об'єднань фірм, частина яких у вигляді мереж виходять за рамки національних ринків і входять в глобальне бізнес простір. У сфері розподілу формуються глобальні розподільні мережі, які здійснюють господарську діяльність через партнерів з різних країн, досягаючи спільні цілі і отримуючи вигоди.

Грунтуючись на отриманих базових особливостях та принципах дії розподільної мережі, в даній роботі представлено визначення їх глобального виміру. Крім того, з огляду на інтеграційні процеси в економіці як ключового фактору у формуванні таких міжфірмових мереж, систематизована історія їх розвитку в розподілі. Особлива увага також приділяється різним формам прояву цих мереж і синергетическим ефектів для партнерів, що в них беруть участь. Прояснюючи особливості глобальних розподільних мереж, їх важливість підкреслюється як еманація сучасного розвитку інтеграційних процесів в глобальному розподілі.

Біографія автора

V. Grigorova, D. A. Tsenov Academy of Economics, Svishtov, Bulgaria

PhD, Chief Assistant Professor of the Department of Marketing

Посилання

Achrol, R., Kotler, P. (1999). Marketing in the Network Economy. The Journal of Marketing, 63.

Anderson, J., Hakanson, H., Johanson, J. (1994). Dyadic business relationships within a business network context . Journal of marketing, 58, 1-15.

Berliner, D., Regan Greenleaf, A., Lake, M., Levi, M., Noveck, J. (2015). Governing Global Supply Chains: What We Know (and Do Not) About Improving Labor Rights and Working Conditions. Annual Review of Law and Social Sciences, 11, 1- 17.

Bizzi, L., Langley, A. (2012). Studying processes in and around networks. Industrial Marketing Management, 41(2), 224-234.

Borch, O., Arthur, M. (1995). Strategic networks among small firms: Implications for strategy research methods. Journal of Management Studies, 32, 420-441.

Genova, Zh., Kotsev, Ts. (2011). Sinergiyata i sinergiyniyat efekt kato firmena strategiya. Ot Sinergiya i konkurentosposobnost na balgarskite predpriyatiya. Modeli na sinergiya (pp. 8-10).

Grigorova, V. (2017). Marketingovi mrezhi ot firmi: sastoyanie i strategicheski resheniya v turisticheskiya sektor. Stopanski svyat, AI “Tsenov”.

Hudson, R. (2001). Producing Places. New York: Guilford Press.

Iacobucci, D., Hopkins, N. (1992). Modeling dyadic interactions and networks in marketing. Journal of marketing research, 29(1), 5-17.

Larson, A. (1992). Network dyads in entrepreneurial settings: A study of the governance of exchange relationships. Administrative Science Quarterly, 37, 761-774.

Lozanov, O. (2008). Mezhdunarodnite strategicheski sayuzi – efektiven otgovor na predizvikatelstvata na globalniya pazar. Ikonomicheski alternativi, 3, 41-52.

Mohr, J., Spekman, R. (1994). Characteristics of partnership success: Partnership attributes, communications behavior, and conflict resolution techniques. Strategic Management Journal, 15, 135-152.

Palpacuer, F. (2000). Competence-based strategies and global production networks: A discussion of current changes and their implications for employment. The Journal of Global Business and Political Economy, 4(4), 353-400.

Sheth, J. (1973). A model of industrial buyer behavior. Journal of Marketing, 37, 50- 56.

Speakman, R., Johnston, W. (1986). Relationship management: Managing selling and buying centres. Journal of Business Research, 14, 519-531.

Spekman, R. (1996). A Reflection on Two Decades of Business-to-Business Marketing Research: Implications for Understanding Marketing Relationships and Networks. From D. Iacobucci, Networks in Marketing (pp. 8-18). Thousand Oaks: SAGE.

Sriram, V., Krapfel, R., Spekman, R. (1992). Antecedents to buyer seller collaboration: An analysis from the buyer’s perspective. Journal of Business Research, 25, 303-320.

Stern, L., Sheer, L. (1991). Power and influence in marketing channel research: Observations on the state of the art. From G. Frazier, Advances in distribution channel research. (pp. 259-275). Greenwich, JAL, CT.

Webster, F., Wind, Y. (1972). A general model for understanding organizational buying behavior. Journal of Marketing, 36, 12-19.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті