Influence of cross-cultural communications in international tourism on diffusion of innovations between countries

Authors

  • Z. Atamanchuk Vasyl’ Stus Donetsk National University

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2022.1.6

Keywords:

international tourism; culture; cross-cultural communication; innovation; diffusion of innovations

Abstract

The role of national culture as a specific system of norms, values that distinguish one society from another and promotes its integration, giving the identity, which at the same time is the basis for creating a unique tourist product. The content of elements of culture is determined. Attention is emphasized on models of world culture. Innovative processes in international tourism are considered. The influence of cross-cultural communications on the spread of innovations is substantiated. Proposals for improving the development of innovations in international tourism in conditions of globalization and cross-cultural interaction are formed.

Author Biography

Z. Atamanchuk , Vasyl’ Stus Donetsk National University

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри міжнародних економічних відносин, докторант

References

Алдошина М. В., Брусільцева Г. М. Крос-культурні комунікації в туризмі в умовах глобалізації. Бізнес інформ. 2014. № 3. С. 197-202.

Іванов О. К., Іванова В. Л. Крос-культурна комунікація в контексті мистецької діяльності. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2020. № 1(68). С. 90-95.

Енциклопедія сучасної України. URL: http://esu.com.ua/ (дата звернення: 03.08.2021)

Теорія та історія світової і вітчизняної культури: підручник / Н. Я. Горбач, С. Д. Гелей, З. П. Російська та ін. Львів : Каменяр, 1992. 166 с.

Овсіюк М. О. Міжкультурна комунікація як вияв соціальної взаємодії. Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємовідносин : матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції для студентів, аспірантів, науковців. Суми: СОІППО, Том ІІ, Секції: №3 (сесії 3.3-3.5). 2010. №4. 368 с.

Глінковська Б., Чеботарьов Є., Чеботарьов В. Крос-культурні підприємницькі комунікації : навчально-методичний посібник для магістрантів ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». Старобільськ, 2018. 120 с.

Тишевська-Шапошник О. В. Комунікативні стратегії як основа розвитку туристичної діяльності. Вісник Харківської державної академії культури. 2012. Вип. 35. С. 180-187.

Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2015. № 7(172). С. 65-69.

Атаманчук З. А. Роль освіти у формуванні кластерної ініціативи в міжнародному туризмі. Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія «Економіка». Маріуполь: ДонДУУ, 2018. Т. ХIX. Вип. 308. C. 91-97.

Атаманчук З. А. Формування мережевої туристичної індустрії як форма глобальної інтеграції країн. Збірник наукових праць «Економічний простір». Дніпро, 2019. № 141. С. 49-64.

Корнілова В. В. Практичний аспект застосування інновацій у туристичному бізнесі. Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 7. С. 25-30.

Published

2022-05-22

Issue

Section

Articles