Influence of information technoiogy on marketing in tourism

Authors

  • L. V. Tranchenko Уманський національний університет садівництва

Keywords:

tourism, tourist activities, travel agencies, tourist product, information technology, information security

Abstract

The influence of information technology on marketing in tourism. The need to develop strategies for the formation of business communications in tourism and indicators to assess their effectiveness and risks. Focuses on the feasibility of the strategies applied in a differentiated, undifferentiated and concentrated marketing. Proposed for evaluating the economic efficiency of business communications strategies related indicators: income multiplier, for risk assessment – assessing the level of break-even formula, the method checks the stability of performance indicator to changes in factors affect it, as well as the Hurwitz criterion. Consider the formula and strategy formation of business communications in tourism create the necessary framework for science-based strategic planning travel company relationships with contractors.

Author Biography

L. V. Tranchenko, Уманський національний університет садівництва

д.е.н., професор, завідувач кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

References

Апилат Е.В. Построение регрессионной модели управления качеством услуг в туризме / Е.В. Апилат // Вісник Харківського державного політехнічного університету. – № 5. –2000. – С.41–45.

Апилат Е.В. Информационно-поисковая система «Турист» как фактор качественного обслуживания туристов / Е.В. Апилат, Е.Д. Пятигорская // Вісник Харківського політехнічного університету. – №6. – 2000. – С. 67–70.

Гривківська О.В. Оцінка існуючих підходів до бізнес-планування господарської діяльності туристичних підприємств / О.В. Гривківська [Текст]. – // Інвестиції: практика та досвід. – 2012. – №9 (трав.). – С. 47–49.

Гринько Т.В. Удосконалення управління підприємствами туристичної сфери / Т. В. Гринько [Текст]. – // Економіка. Фінанси. Право. – 2013. – №5. – С. 13–15.

Давидова О. Особливості інноваційних процесів у сферрі туристичних послуг / О. Давидова [Текст]. – // Проблеми науки. – 2011. – № 5. – С. 16 – 21.

Кейнс Дж. М. Общая теория занятости, процента и денег. / Дж. М. Кейнс [Текст]. – // Избранное. — М.: Эксмо. – 2007. — 960 с.

Кобржицький В. В. Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку міжнародного туризму / В. В. Кобржицький [Текст]. – // Інвестиції: практика та досвід. – 2012. – №9 (трав.). – С. 50–54.

Марінов М. М. Рекомендації щодо державного регулювання сфери туризму на національному та регіональному рівнях / М. М. Марінов [Текст]. – // Інвестиції: практика та досвід. – 2012. – №6 (бер.). – С. 133–135.

Мельниченко С.В. Інформаційні технології в туризмі: теорія, методологія, практика : монографія / С.В. Мельниченко. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008. – 494 с.

Петенко І. Концептуальні положення підвищення ефективності використання рекреаційного потенціалу України / І. Петенко [Текст]. – // Екологічний вісник. – 2011. – № 3. – С. 22 – 23.

Пугач Н. А. Інформаційно-консультаційне забезпечення розвитку сільського туризму / Н. А. Пугач [Текст]. – // Економіка АПК. – 2014. – № 9. – С. 86–91.

Тєлєтов О. С. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні / О. С. Тєлєтов [Текст]. – // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – №1. – С. 21–34.

Ткешелашвілі М. Л. Дослідження чинників, що визначають застосування методів управління суб’єктами туристичної діяльності / М. Л. Ткешелашвілі [Текст].– // Проблеми науки. – 2010. – №10. – С. 34–40.

Хлопяк С. В. Формування механізму управління туристичним підприємством в умовах державного регулюючого впливу / Хлопяк С. В. [Текст]. – // Інвестиції: практика та досвід. – 2012. – №16 (серп.). – С. 64–69.

Шамян Л. С. Побудова ефективної маркетингової інформаційної системи туристичного підприємства / Л. С. Шамян [Текст]. – // Інвестиції: практика та досвід. – 2012. – №4 (лют.). – С. 79– 82.

Швец И. Ю. Пространственно-региональная кластеризация туристического комплекса / Швец И. Ю. [Текст]. – // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 65–73.

Issue

Section

Articles