Розробка механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій.

Автор(и)

  • K. Khmelynska Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • T. Yanchuk Донецький національний університет імені Василя Стуса

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2018.4.12

Ключові слова:

механізм управління маркетинговою діяльністю, аутсорсинг, інформаційні технології, програмне забезпечення, автоматизація маркетингової діяльності, автоматизовані маркетингові функції

Анотація

В статі розглянуті теоретичні аспекти побудови механізму управління маркетингової діяльності із використанням інформаційних технологій. Проаналізовано підбір програмного забезпечення та варіанти вибору в залежності від можливостей компанії. Складено актуальний перелік цін на сучасне програмне забезпечення. Складено оптимальний варіант підбору персоналу для формування маркетингового відділу сучасного підприємства. Проаналізовані тарифи виконавців сфери IT у світі. Приділено увагу дилемі вибору – аутсорсинг чи штат. Окремо розглянуті декілька варіантів вибору ведення бізнесу. За підсумками теоретичних досліджень складено схему механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій.

Біографії авторів

K. Khmelynska, Донецький національний університет імені Василя Стуса

магістр

T. Yanchuk, Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.е.н., доцент кафедри маркетингу

Посилання

Друкер П.Ф. Менеджмент: Задачи, обязанности, практика.Москва,2008. 992 с.

Котлер Ф., Келлер К.Л. М аркетинг Менеджмент. Cанкт-Петербург, 2007. 816 с.

Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник. Київ, 2008. 300с.

Пархименко В.А., Стреж В.Н., Бондаренко М.Н. Маркетинг информационных технологий: особенности и инструменты URL: https://dis.ru/library/523/32999/ (Дата звернення 06.11.2018)

Пушкар О.І., Пандорін О.К. Вплив сучасних тенденцій розвитку інтернет-технологій на системи підтримки розробки засобів електронного навчання. Бізнес-інформ. 2018. №6 с. 339-343.

Курочкіна І. Г. Особливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економіки. Бізнес-інформ. 2018. №8 с. 258-263.

Davydov D. S., Riabovol D. A. Prospects for the using of blockchain technology in the existing business and startup projects. Бізнес-інформ. 2018. №5 с. 396-402.

Вирин Ф.Ю. Интернет –маркетинг. Полный сборник практических инструментов /Ф.Ю. Вирин – М.:Эксмо, 2010– 160 с

Офіційний сайт Microsoft в Україні URL: https://products.office.com/uk-ua/buy/office (Дата звернення 08.11.2018)

Офіційний сайт пошукових систем dtsearch URL: https://www.dtsearch.com/dtStore.html(Дата звернення 08.11.2018)

Офіційний сайт AmoCRM URL: https://amocrm.ru (Дата звернення 08.11.2018)

Каталог програм для графічного дізайну URL: http://softlist.com.ua/catalog/grafika-idizayn/(Дата звернення 08.11.2018)

Офіційний сайт світового фрілансу URL: https://www.upwork.com/ (Дата звернення 08.11.2018)

Мушинський Б. М. Концепція безперервного ведення бізнесу. Теоретичні та практичні аспекти. Бізнес-інформ. 2018. №8 с. 185-190.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті