Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми.

Автор(и)

  • M. Gorbachevska Маріупольський державний університет

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2018.2.3

Ключові слова:

конкурентоспроможність, бренд, маркетинг, маркетингове дослідження, туристичний ринок, туристичний продукт

Анотація

В даній статті досліджено теоретичні аспекти формування конкурентоспроможного бренду туристичної фірми. У процесі дослідження сформульовано поняття «конкурентоспроможність» з точки зору привабливості підприємства для інвестора. Розкрито сутність поняття бренд. На сьогоднішній день, туристичні фірми України повинні визначити для себе основні стратегії розвитку бренду саме своїх торгових марок, оцінити переваги, які вони отримають разом з брендом, створити умови для розширення свого бренду в Україні та поза її межами і стати гарантом якості для українських споживачів туристичних послуг. Саме тому важливим для туристичного підприємства є визначення стратегічного напрямку розвитку бізнесу, тобто конкурентної маркетингової стратегії. На сьогоднішній день, туристичні фірми України повинні визначити для себе основні стратегії розвитку бренду саме своїх торгових марок, оцінити переваги, які вони отримають разом з брендом, створити умови для розширення свого бренду в Україні та поза її межами і стати гарантом якості для українських споживачів туристичних послуг. Саме тому важливим для туристичного підприємства є визначення стратегічного напрямку розвитку бізнесу, тобто конкурентної маркетингової стратегії.

Біографія автора

M. Gorbachevska, Маріупольський державний університет

к.е.н., доцент

Посилання

Гайдаенко Т.А. Маркетинговое управление / Т. А. Гайдаенко. – М.: Эксмо, 2006. – 496 с.

Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг / Ж.Ж. Ламбен – М.:Наука, 1996. – 490с.

Хлусов В.П. Основы маркетинга / В.П. Хлусов - М.:ПРИОР; Экспертное бюро, 1999. – 490с.

Завьялов П.С. Формула успеха: маркетинг: сто вопросов - сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке / П.С. Завьялов – М.: Международные отношения, 1998. – 290с.

Антипов К.В., паблік рилейшнз для комерсантів: [Навчально-практичний посібник] / К.В. Антипов, Ю.К. Баженов. М .: Видавничий дім «Дашков і К», 2000.-237c.

Буторіна В.Б. Іміджеологія і pr підприємств туристичної галузі / Буторіна В.Б., Кам'янець-Подільський: Абетка, 2015. – 112с.

Годин А.М. Брендинг: учебное пособие. / А.М. Годин - М.: Дашков и К°, 2006. - 424 с.

Добробабенко Д.С. Фирменный стиль: принципы разработки, использования, оценки: учебник / Д.С. Добробабенко – М.: Северо, 2008. - 170 с.

Парникель Ю.Л. Паблик рилейшнз / Ю.Л. Парникель. - Новгород.: Генезис, 2009. - 126 с.

Пеканов В.Л. Реклама и PR технологии в бизнесе, коммерции, политике: Учеб. пособие для вузов / В.Л. Пеканов. - М.: Армада-пресс, 2007. - 686 с.

Рева В.Є. Комунікаційний менеджмент / В.Є. Рева. - Вид-во ПГУ, 2003.-175c.

Шепель В. Комунікаційний менеджмент: [Навчальний посібник] / В. Шепель.- М .: Гардарики, 2004. - 328c.

Омельченко В.Я. Международный маркетинг / В.Я. Омельченко – Донецк: ДНУ, 2014. – 192с.

Стоун М. Маркетинг ориентированный на потребителя / М. Стоун. – М.: ФАИР– ПРЕСС, 2003. – 336 с.

Амелина А.С. Менеджмент и маркетинг / А.С. Амелина. - М.: Смарт, 2009. - 274 с.

Богалдин-Малых В.В. Маркетинг и управление в сфере туризма и социально культурного сервиса : туристические, гостинично - ресторанные и развлекательные комплекс / Богалдин–Малых В. В. – М.: МОДЭК, 2004. – 560 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті