Вплив капіталу на організацію наступності у сімейному бізнесі.

Автор(и)

  • YU.V. Solonenko Донецький національний університет, м. Вінниця

Ключові слова:

сімейний бізнес, стадії розвитку сімейного бізнесу, наступність у сімейному бізнесі, роль капіталу у сімейному бізнесі, капітал, фінансовий капітал, інтелектуальний капітал, соціальний капітал

Анотація

У статті висвітлено стан та перспективи розвитку сімейного бізнесу у світовій економіці. Проаналізовано стадії розвитку сімейної компанії: стадія засновника, стадія прямих наступників, стадія наступників у третьому поколінні. Означено коло проблем, пов’язаних з передачею бізнесу наступній генерації, визначено етапи цього процесу та запропоновано дефініцію поняття «наступність у сімейному бізнесі». Зроблено спробу дослідити роль капіталу у забезпеченні безперервності сімейного бізнесу у довгостроковій перспективі як одного з ключових факторів впливу.

Біографія автора

YU.V. Solonenko, Донецький національний університет, м. Вінниця

аспірант кафедри економіки підприємства

Посилання

Abouzaid S. Family Business Governance: handbook / Sanaa Abouzaid; International Finance Corporation. – Second Edition. – Washington: IFC, 2010. – 62 p.

Аронофф К. Преемственость в семейном бизнесе. Испытание на величие / К. Аронофф, С. Маклюр, Д. Вард. – Киев: Стандарт, 2009. – 98 с.

Generation to Generation; Life Cycles of the Famali Business / Kelin E. Gersick, John A. Davis, Marion McCollom Hampton and Ivan Lansberg. – Harvard Business School Press, 1997. – 302 р.

Шрапнэл Р. Пересмотр основ преемственности. Преемственность в семейном бизнесе: реалии 21 века / Р. Шрапнэл. – Лондон: Baker Tilly, 2014. – 40 с.

Drake A. Understanding Family business. A Practical Guide for the Next Generation / Andrew Drake; InInstitute for Family Business. – London, 2009. – 70 p.

Tagiuri, R. Bivalent attributes of the family firm / R. Tagiuri , J.A. Davis // Family Business Review, 1996. – № 9(2). – Р. 199−208.

Colli A. The History of Family Business, 1850—2000 /Andrea Colli; Cambridge UK, Cambridge: Cambridge University Press, 2003.

Family businesses and SMEs in the Black Sea Economic Cooperation Region 7- 9 October 2013, Istanbul, Turkey / Edited by Dr. Antal Szabo. – Istanbul : Konrad-AdenauerStiftung, 2013. – 300 p.

Families in Business for the long term [Elektronic recoursc]. – Mode of access: http://www.europeanfamilybusinesses.eu/

Исследование Baker Tilly International [Elektronic recoursc]. – Mode of access:http://www.bakertilly.ru/latest-news/baker-tilly-international-news/2015/baker-tillyinternational-study-finds-four-fut-of-five-us-family-business-owners-are-not-successionready/?lang=ru-ru

Barney J. B. Gaining and Sustaining Competitive Advantage / J.B. Barney. – New York : Addison-Wesley, 1996.

Becker G. Human Capital: A Theoretical and Empirical Analysis, with Special Reference to Education / G. Becker. – New York: National Bureau of Economic Research, 1964.

Tomer J.F. Organizational Capital / J.F. Tomer. – New York: Praeger publishers, 1987.

Roos J. Intellectual Capital: Navigating in the New Business Landscape / J. Roos, G Roos, L. Edvinsson аnd N. C. Dragonetti. – Palgrave MacMillan Ltd, 1997.

Adler P. S. Social Capital: Prospects for a New Concept / P. S. Adler, S-W. Kwon // Academy of Management Review. – 2002. – Vol 27, № 1, Р.17- 40.

Yli-Renko H. Dependence, Social Capital and Learning in Key Customer Relationships: Effects on the Performance of Technology-Based New Firms: Doctoral dissertation/ Yli-Renko, H.; Helsinki University of Technology, Department of Industrial Management,1999.

Leana C. R. Organizational Social Capital and Employment Practices / C. R. Leana and H. J. Van Burren III // Academy of Management Review. – 1999. – № 24, Р. 538-555.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті