Бізнес-технологія омніканального маркетингу в управлінні підприємством

Автор(и)

  • А.В. Бокий Національний транспортний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2024.1.14

Ключові слова:

технологія, омнікальний маркетинг, управління, модель, підприємство

Анотація

У контексті цифрової трансформації підприємства, було виявлено бізнес-технологію омніканального маркетингу, що посідає стратегічно важливе місце в управлінні підприємством, забезпечуючи безперервність взаємодії з клієнтами, підвищуючи задоволеність та лояльність, ефективному використанню цифрових ресурсів. На прикладі функціонування підприємства INTERTOP Ukraine, наведено можливості практичного використання інноваційних бізнес-технологій омніканального маркетингу, як складової цифрового управління. Дістала подальшого розвитку концептуальна модель у виявленні інструменту вдосконалення омніканального маркетингу в напрямку залучення та взаємодії з клієнтами. Доведено, що інструмент One Retail дозволяє підприємству вибудувати ефективну омніканальну стратегію, що спрямована на вдосконалення кожного аспекту бізнес-моделі, від логістики та управління до клієнтської служби та маркетингу. Таким чином, ці заходи створюють міцну основу для досягнення високих показників залучення та утримання клієнтів, що, в свою чергу, веде до зростання продажів та підвищення загальної ефективності бізнесу.

Біографія автора

А.В. Бокий , Національний транспортний університет, Київ

здобувач ступеня доктора філософії

Посилання

Cummins S., Peltier J.W., Dixon A. Omni-channel research framework in the context of personal selling and sales management: A review and research extensions. Journal of Research in Interactive Marketing, 2016. Vol. 10 No. 1, pp. 2-16. https://doi.org/10.1108/JRIM-12-2015-0094

Juaneda-Ayensa E., Mosquera A., Sierra Murillo, Y. Omnichannel Customer Behavior: Key Drivers of Technology Acceptance and Use and Their Effects on Purchase Intention. Frontiers in Psychology, 2016. Vol.7. p.1117.

Gallino S., Moreno A., Stamatopoulos I. Channel Integration, Sales Dispersion, and Inventory Management. Management Science, 2017. 63(9), рр.2813-2831. doi:10.1287/mnsc.2016.2479

Seher Kanat, Turan Atılgan. Analysis of omni-channel implementations that are preferred by consumers in clothing sector. From the journal AUTEX Research Journal, 2023. Vol. 24 Is. 1 URL: https://doi.org/10.1515/aut-2023-0003

Лялюк А., Сак Т. Формування омнікальних маркетингових стратегіїй в роздрібній торгівлі. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2022. 2., С.99-107. URL: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2022-02-99-107

Бакуліч О.О., Бокий А.В. Омніканальний маркетинг, як ефективний спосіб взаємодії з споживачем. Вісник Національного транспортного університету. Серія “Економічні науки”. Науково-технічний збірник. Київ : НТУ, 2022. Вип. 2 (52). С. 33-39. DOI: 10.33744/2308-6645-2022-2-52-033-039

INTERTOP. URL: https://www.ua-region.com.ua/41097426

Бакуліч О.О., Бокий А.В. Омніканальний маркетинг, як ефективний спосіб взаємодії з споживачем. Наукова конференція професорсько-викладацького складу, аспірантів, студентів та співробітників відокремлених структурних підрозділів університету. Київ: НТУ, 2022. Вип. 78 – 498 с

Бакуліч О.О., Бокий А.В. Принципи управління економічним потенціалом в умовах воєнного стану. V міжнародна науково-практична конференція "Проблеми раціонального використання соціально-економічного, еколого-енергетичного потенціалу України та її регіонів в умовах воєнного стану», 2023. С. 68-70.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-14

Номер

Розділ

Статті