Стратегія антикризового управління підприємством із врахуванням його життєвого циклу
DOI:
https://doi.org/10.31558/2307-2318.2022.3.7Ключові слова:
стратегія антикризового управління; портфель бізнесу; бізнес-одиниця; стратегічні альтернативи; життєвий цикл підприємства; антикризовий менеджментАнотація
Відповідно до мети в роботі обґрунтовано необхідність врахування теорії життєвого циклу підприємства при формуванні та застосуванні стратегії антикризового управління шляхом проведення аналізу параметрів життєвого циклу на прикладі диверсифікованих підприємств.
Наведено зв'язок ідентифікації стадій життєвого циклу підприємства з розробкою можливих сценаріїв його розвитку. Володіння повним обсягом інформації щодо життєвого циклу підприємства забезпечує можливість здійснення ефективного антикризового управління з розумінням стратегії його розвитку, можливість вибору більш обґрунтованих інструментів антикризового управління з урахуванням траєкторії розвитку підприємства.
Посилання
Тюріна Н. М., Назарчук Т. В., Карвацка Н. С. Життєвий цикл організації: сутнісні характеристики, структуризація та методи оцінювання. Вісник Хмельницького національного університету. 2020, № 2. C. 167-173.
Славич О. Д. Моделі життєвого циклу розвитку підприємства. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2018, № 14. С. 40-45.
Бугай В.З., Бурка М.Г. Життєвий цикл як інструмент антикризового управління підприємством. Економіка і суспільство. 2017, №12. С.198-202.
Miller D. A., Friesen P. H. Longitudinal Study of Corporate Life Cycles. Management Science. 1984. № 10. Р. 1161–1183.
Іванова А.С., Бухтіарова А.Г. Теоретичне підґрунтя застосування антикризової стратегії на підприємстві. Економічний простір. 2016. №113. С. 147-157.
Офіційний сайт ТОВ «Промавтоматика Вінниця». URL: https://www.pa.ua (Дата доступу: 30.09.2022)
Звітність українських підприємств: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Промавтоматика Вінниця». URL: https://zvitnist.com/34849153_tovarystvo _z_obmezhenou_vdpovdalnstu_promavtomaty (Дата доступу: 30.09.2022)
Михайленко О.В., Майстренко А.В. Розроблення та обґрунтування антикризової стратегії діяльності підприємства. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. 2019. Вип. 37. C. 63-68.
Троцюк Т.С. Сутність та основні стратегії антикризового управління. Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія, 2013, Вип. 11, С. 146-152.
Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів. Видання друге, доп. За ред. С.В. Смерічевської, В.Г. Кузнєцова. Донецьк: ДонНУ, 2011. 280 с.
Таранич А.В., Таранич О.В. Управління корпоративними організаційними структурами на засадах міжнародного маркетингу на світових товарних ринках. Економіка і організація управління. 2019. № 4 (36). С. 168-178 DOI: https://doi.org/10.31558/2307-2318.2019.4.16