Тенденції розвитку методів рекламної діяльності в системі маркетингових комунікацій на авіаційних підприємствах

Автор(и)

  • О. Kryvoruchko Національний авіаційний університет

Ключові слова:

маркетингові комунікації, нейминг, брендинг, метод, імідж, авіакомпанія, авіалінії, споживачі, цільовий ринок

Анотація

В статті розглядаються основні напрямки розвитку стратегій просування авіаційного продукту в розрізі діяльності авіакомпаній. Було проведено оцінку застосування різних методів створення назви авіакомпанії, серед яких було розглянуто асоціативний метод, апеляційний метод, визначено недоцільність використання в авіаційному неймингу абревіатурного методу, методу усікання, іменного методу, а також розглянуто перспективи еталонного методу. Визначена необхідність комплексного підходу при просуванні бренду, що зумовило розгляд декількох складових: іміджу національного профілю в маркетингових комунікаціях, іміджу послуг, іміджу споживача, внутрішнього іміджу авіакомпанії, іміджу персоналу та візуального іміджу; соціального та бізнес-іміджу. Визначено, що підставою ребрендингу авіакомпаній можуть служити не лише прагнення до отримання сильного бренду, зрозумілого як в нашій країні, так і за кордоном; формування інтернаціональності і яскравості маркетингових комунікацій; розширення бізнесу і зростання його капіталізації, але і відхід від негативного іміджу.

Біографія автора

О. Kryvoruchko, Національний авіаційний університет

старший викладач кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення

Посилання

Кристеа Н. Нейминг авиакомпаний: с небес на землю // Материал из цикла статей о нейминге портала AdMe.ru и компания Lexica naming. URL: http://dayprint.com.ua/brending/kreativnyj-nejmingaviakompanii-s-nebes-na-zemlyu.html

Рогозин отругал авиастроителей за безликие аббревиатуры в названии новых самолетов. URL: http://www.aviaport.ru/digest/2013/07/25/260085.html

Кутлалиев А., Попов А. Эффективность рекламы. /Кутлалиев А., Попов А. // М.: Изд-во Эксмо, 2006. 2-е издание. – С. 416.

Лебединцева Е.С., Минибаев Р.М. Роль концепции инновационного маркетинга в условиях кризиса. // Научные труды Вольного экономического общества России. 2010. Т. 130.

Мировой рынок авиаперевозок: конкуренция и концентрация (по материалам компании Amadeus). URL:http://www.ato.ru/content/mirovoy-rynok-aviaperevozok-konkurenciya-i-koncentraciya

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті