Сучасний стан кондитерського ринку України: аналіз розвитку та перспективи впровадження нового продукту

Автор(и)

  • Ю. Б. Костенюк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Ю. Л. Молож Донецький національний університет імені Василя Стуса

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2020.2.13

Ключові слова:

кондитерський ринок; динаміка; оцінка; лідерство; конкуренція; впровадження нового товару

Анотація

Несприятлива ситуація у 2014 році призвела до значного зниження позицій на ринку для більшість виробників. Виявлено, що компанія «АВК» втратила лідируючу позицію на ринку шоколадних виробів. Тому, на сьогодні актуальною є задача повернення лідерства різними маркетинговими та виробничими діями, диверсифікацією асортименту. Для підприємства кондитерської галузі запропоновано повернення втраченого лідерства шляхом введення нового продукту – шоколаду з частинками KRESKO. По популярності серед кондитерських виробів шоколад знаходиться на другому місці. Оцінка доцільності впровадження новинки показала, що такий продукт буде користуватись попитом як у прихильників продукції підприємства, так і інших споживачів. Зареєстрована торгова марка сприятиме захищенню нового продукту від несумлінної конкуренції та виникнення підробок.

Біографія автора

Ю. Б. Костенюк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва, корпоративної та просторової економіки

Посилання

Boyvan Y. Stan ta perspektyvy rozvytku pidpryemstv kondyterskoi haluzi Ukrainy [State and prospects of enterprises development in the confectionery industry of Ukraine]. (n.d.). conferences.vntu.edu.ua. Retrieved from https://conferences.vntu.edu.ua/index. php/mn/mn2019/paper/viewFile/6284/5186. [in Ukrainian]

Nesterova A., Lozovska H. (2019). Stan ta perspektyvy rozvytku shokoladnoi produkcii v Ukraini [Status and prospects of chocolate products development in Ukraine]. Svit ekonomichnoi nauky – World of economic science. Issue 26. Retrieved from http://www.economy-confer.com.ua/full-article/3212/ [in Ukrainian]

Sladkie brendy. Kto kontroliruet konditerskii rynok Ukrainy [Sweet brands. Who controls the confectionery market of Ukraine]. (2017). liga.net. Retrieved from https://www.liga.net/economics/infografica/kak-izmenilas-rasstanovka-sil-na-konditerskomrynke-ukrainy [in Russian]

100 Luchshih konditerskih kompaniy 2019 hoda [The 2019 Top 100 Candy Companies]. (2019). candyindustry.com. Retrieved from https://www.candyindustry. com/articles/88488- the-2019-top-100-candy-companies [in Russian]

Oficiyniy sait Derzhavnoi sluzhby statistiki Ukrainy [Official site of State Statistics Service of Ukraine]. (n.d.). ukrstat.gov.ua. Retrieved from http://ukrstat.gov.ua [in Ukrainian]

Kilnitska O., Kravchuk N., Kutsmus N. (2018). Rynok kondyterskoi produkcii v Ukraini: tendencii ta perspektyvy rozvytku [Confectionary market in Ukraine: trends and development prospects]. Ekonomika APK – Economic of AIC, Vol. 11, 29-43. Retrieved from http://eapk.org.ua/sites/default/files/eapk/2018/11/eapk_2018_11_p_29_43.pdf [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-25

Номер

Розділ

Статті