HR-бренд: сутність та стан в Україні.

Автор(и)

  • A. Soroka Одеський Національний економічний університет
  • E. Krasouskaya Одеський Національний економічний університет

Ключові слова:

HR-бренд, бренд роботодавця, імідж роботодавця, привабливість роботодавця, HR-брендинг

Анотація

Мета статті полягає в уточненні сутності HR-бренду, аналізі стану HR-бренду на українському ринку праці, а також в відображенні методів оцінки вартості бренду компанії. У статті проаналізовано поняття «бренд компанії як роботодавці» та «імідж компанії як роботодавці». Даний аналіз дозволяє сформувати достатньо повне розуміння поняття «бренд роботодавця», яке є відносно новим для українського наукового середовища. В статті виділено види, цілі та інструменти HR-брендингу а також схематично показано їх взаємозалежність. Схематично відображено систему взаємозв’язків між брендом та його цілями. В статті відображено та проаналізовано сукупність факторів, що впливають на формування цілісного образу компанії- роботодавця. Приведені та проаналізовані результати всеукраїнського дослідження «Найпривабливіші роботодавці України 2015». Відображено думку студентів та професіоналів щодо роботодавців, представлених на українському ринку праці. Вказано основні якості привабливого роботодавця. Виявлено очікування студентів відносно роботодавців. Вказано складові успішного HR-бренду та розглянуто сучасні методи оцінки вартості бренду компанії.

Біографії авторів

A. Soroka, Одеський Національний економічний університет

к.е.н., доцент

E. Krasouskaya, Одеський Національний економічний університет

магістр

Посилання

Мокіна С. М. Підходи до розуміння та визначення поняття бренда роботодавця. Бізнесінформ № 2, 2014.

Пасєка А. С., Красномовець В. А. HR-брендинг у системі управління персоналом. Науковий вісник ЧДІЕУ. № 4 (16), 2012.

Криницына В. Управление персоналом в организации на основе системы HR- брендинга. Вестник науки Сибири. 2013. № 4 (10)

Алексеева Л.А. Имидж организации-работодателя на рынке труда как фактор привлечения потенциальных работников: формирование и офенка. "Кадровик. Кадровый менеджмент", 2008, № 11

Составлен рейтинг самых привлекательных работодателей Украины [Электронный ресурс] Режим доступа: http://finance.obozrevatel.com/business-andfinance/03628-sostavlen-rejting-samyih-privlekatelnyih-rabotodatelej-ukrainyi.htm

Найпривабливіші роботодавці України 2015 [Электронный ресурс] Режим доступа: http://biznesoblast.com/biznes/48278/

Полухина Э. HR-бренд компании: как оценить и скорректировать [Электронный ресурс] Режим доступа: http://www.e-xecutive.ru/career/hrmanagement/1555562-hr-brend-kompanii-kak-otsenit-i-skorrektirovat

Катаев Евгений Павлович, Шафранская Ирина Николаевна. Выпускная квалификационная работа на тему «Разработка HR-бренда компании». Национальный исследовательский университет “Высшая школа экономики”. Пермь, 2013 г.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті