Стратегічне управління підприємством: клієнто-орієнтований підхід

Автор(и)

  • О.Ю. Боєнко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • К.О. Статкевич Донецький національний університет імені Василя Стуса

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2021.4.12

Ключові слова:

клієнтоорієнтований підхід; стратегія; CRM-система; купівельна активність

Анотація

В роботі розглянуто теоретичне підґрунтя клієнто-орієнтованого підходу стратегічного управління підприємством. На думку авторів, ця концепція полягає у зосередженні уваги на індикаторах купівельної активності, а також покращенні рівня обслуговування кожного клієнта та підвищення вартості витрат на нього. Концепція орієнтації на клієнта – це основа конкурентоспроможності, сталого розвитку компанії шляхом ефективного налагодження бізнес-процесів організації відносно клієнтів.
В процесі оцінки стратегії описано сильні і слабкі сторони, загрози і можливості за допомогою SWOT-аналізу та згруповано з використанням методу PEST+M-аналізу. На наступному етапі проведено діагностику внутрішнього середовища (аналіз компетенцій персоналу, купівельної активності клієнтів, стану підприємства на ринку) та проаналізовано елементи маркетинг-мікс компанії. На завершальному етапі сформовано пропозиції та рекомендації за результатами попереднього аналізу.

Біографії авторів

О.Ю. Боєнко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.е.н., доцент кафедри маркетингу

К.О. Статкевич , Донецький національний університет імені Василя Стуса

аспірант

Посилання

Kohli, A., Jaworski, B. (1990). Market Orientation: The construct, Research Propositions and Managerial Implicftion. Journal of Marketing, 54, pp.1-18.

Narver, J., Slater, S. (1990). The effect of the Market Orientation on Business Profitability. Journal of Marketing, 56, pp. 20-35.

Homburg, C., Pflesser, C. (2000). A multiple – layer model of market – oriented organizational culture: measurements issues, performance outcomes. Journal of marketing research, 4, pp. 449-462.

Rumani, G. (ed.) (2008). Interaction orientation and firm performance. Journal of Marketing, 72, pp. 8-19.

Oyner, O.K., Latyshova, L.S. (2009). An impact of companies market oriented behaviour upon business efficiency. In Proceedings of the Xth International Scientific Conference for Economic and Society Development. Moscow: GU-HSE, pp. 287-296.

Білуха М.Т, Микитенко Т.В. Фінансовий контроль: теорія, ревізія, аудит: навч. підручник. К.: Українська академія оригінальних ідей. 2006. 888 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-04

Номер

Розділ

Статті