Розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції промислового підприємства ПАТ «Житомирський маслозавод»

Автор(и)

  • А.В. Воронін Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Л.В. Орел Донецький національний університет імені Василя Стуса

DOI:

https://doi.org/10.31558/2307-2318.2020.3.10

Ключові слова:

конкурентоспроможність; продукція; стратегія; управління; формування

Анотація

У статті досліджено сутність та складові конкурентоспроможності продукції, розглянуто поняття «конкурентоспроможність» з погляду різних видатних науковців, досліджені проблеми в формуванні ефективної конкурентної стратегії організації та визначено фактори, котрі слід враховувати при формуванні конкурентної стратегії організації, обґрунтовані підходи до визначення механізму формування стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції, розглянуті ключові етапи здійснення конкурентної стратегії організації. Встановлено, що конкурентні стратегії мають свої характерні особливості і повинні застосовуватися зважено і продумано. Також наведено рейтинг ТОП-5 лiдерiв ринку морозива в Українi та представлена порівняльна характеристика ключових конкурентів ПАТ «Житомирський маслозавод», котрі діють на конкурентному ринку. Визначено заходи підвищення конкурентоспроможності продукції ПАТ «Житомирський маслозавод» та його перспективні конкурентні стратегії за матрицею Мак-Кінзі та матрицею Хофера-Шенделя.

Біографія автора

А.В. Воронін , Донецький національний університет імені Василя Стуса

кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва, корпоративної та просторової економіки

Посилання

Бурачек І.В., Біленчук О.О. Конкурентоспроможність продукції підприємств: сутність, методи оцінки та зарубіжний досвід управління. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016. №14. С. 288-293

Должанський, І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник. К. : Центр навчальної літератури, 2010. 384 с.

Дуброва О.С. Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства. Ефективна економіка. 2010. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/index.php?Operation =1&iid= 332

Портер М. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов. М.: Альпина Бизнес Букс, 2013. - 454 с.

Сайт аналітичної компанії AR-group. URL:https://ar-group.kiev.ua

Офіційний сайт підприємства ПАТ «Житомирський маслозавод». URL: https://rud.ua/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-07

Номер

Розділ

Статті