Сайт ВНЗ як інструмент інтернет-маркетингу в діяльності Донецького національного університету

Автор(и)

  • V.G. Popova Донецкий национальный университет

Ключові слова:

маркетингові комунікації, інтернет-маркетинг, веб-сайт університету, інструмент маркетингу

Анотація

У статті розглянуті теоретичні аспекти інтернет-маркетингу і даний аналіз ефективності функціонування сайту університету. Нові комунікативні технології істотно змінили ринкову конкуренцію, наділивши учасників ринку абсолютно новими інструментами і каналами дії на свідомість масової аудиторії. У сучасних умовах основним комунікаційним середовищем стає Інтернет, а головним комунікаційним інструментом виступає сайт внз. Ефективність роботи сайту багато в чому залежить від його функціональності, тобто легкості у використанні, яка залежить від дизайну, навігації, архітектури. Для того що б перевірити на скільки ефективно функціонує сайт університету був проведений SEO аналіз сайту і дані рекомендації по його оптимізації. Усунення проблем, виявлених при аналізі, допоможе зробити сайт внз конкурентоздатнішим.

Біографія автора

V.G. Popova, Донецкий национальный университет

к.э.н., доцент кафедры маркетинга

Посилання

Официальный сайт Донецкого национального университета. Электронный ресурс. Режим доступа: [http://www.donnu.edu.ua/]

Пашкус Н.А., Старобинская Н.М., Бончукова Д.А. Инновации в вузах: от продвижения до стратегии инновационного развития // Universum: Вестн. Герцен. ун-та. 2012. № 3. С. 134–140.

Пашкус Н.А., Пашкус В.Ю. Конкурентоспособность вуза в условиях новой экономики: подходы к оценке // Теория и практика общественного развития 2014. №12. С. 122 – 127.

Национальный образовательный интернет – ресурс. Электронный ресурс. Режим доступа: [http://osvita.ua/]

Неретина Е.А., Макарец А.Б., WEB-сайт вуза как важный инструмент маркетинговых коммуникаций // Вестник Южно-Уральского государственного университета. Серия: Экономика и менеджмент 2009.№ 41(174). С. 85-94

Успенский, И.В. Интернет-маркетинг / И.В. Успенский. – СПб.: СПГУЭиФ. – 2003. – 268 с.

Веб ресурс для проведения SEO анализа. Проверка сайта, тИЦ и PR. Электронный ресурс. Режим доступа: [http://xseo.in/]

Веб ресурс для проведения SEO анализа с применением методов Page Speed Grade и Yslow. Электронный ресурс. Режим доступа: [http://gtmetrix.com/]

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті